خرید اینترنتی

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

              پروژه با عنوان تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری در فرمت ورد در 112 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: اهداف یادگیری تعریف فرهنگ ارتباط فرهنگ با تصمیمات بازار یابی ویژگی های فرهنگ ارزش های فرهنگی آمریکا فردگرایی تساوی فعالیت پیشرفت ودستیابی کفایت وکیفیت تسلط بر محیط موقعیت مذهبی و اخلاقی انسان بودن مفید بودن مادی گرایی تقابل اجتماعی وهماهنگی آیا ارزش ها بررفتار مشتری تأثیرمی گذارد؟ ارزشهای نهایی ارزش های مفید (آلتی) حالات راهنمایی احترام شخصی واقع ...
  • ملا نصیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی